همسر استیو هاروی و ازدواج های وی
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

استیو هاروی یکی از موفق‌ترین استندآپ کمدین‌های تمام دوران است، اما با وجود تمام دستاوردهای حرفه‌ای‌اش، مسلماً زندگی شخصی او کمی پر از دست‌انداز بوده است. خبر خوب؟ پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های ازدواج و طلاق، مجری 64 ساله رادیو، مجری برنامه بازی، مجری برنامه گفتگو و مجری مسابقه زیبایی بالاخره خانم حق خود را پیدا کرد. این چیزی است که ما در مورد همسر استیو هاروی و ازدواج های قبلی او می دانیم.

آیا استیو هاروی ازدواج کرده است؟
بله، و همانطور که اتحادیه فعلی او برای بار سوم ثابت می کند جذابیت دارد! هاروی (که نام اصلی او در واقع برودریک استفان هاروی است) و مارجوری بریجز از سال 2007 زن و شوهر بوده اند. این سومین ازدواج هر یک از آنهاست و برای هاروی، موفق ترین ازدواج او با 14 سال بیشتر است.

استیو هاروی چگونه با همسر فعلی اش آشنا شد؟
در سال 2018، بریجز و هاروی در خلال یک وقفه تبلیغاتی در برنامه تاک شوی همسرش به مخاطبان استودیو فاش کردند که عشق آنها در یکی از برنامه های کمدی او در ممفیس آغاز شده است. من دیر رسیدم و فکر کردم که او می خواهد تجارت را به من بدهد زیرا او واقعاً ساکت شده بود. او فقط به من خیره شده بود... فکر می کردم که بخشی از نمایش خواهم بود. او در نهایت متوجه شد که باید چیزی بگوید، او گفت: "اوه، متاسفم." من نمی دانم این کیست، اما من با او ازدواج خواهم کرد.»

هاروی همچنین به طرز شگفت انگیزی اعتراف کرد که اولین باری که به بریج چشم دوخت، «نفس کشیدن را ترک کرد». وای

استیو هاروی چگونه از مارجوری بریجز خواستگاری کرد؟
در سال 2014، هاروی همچنین در برنامه خود نشان داد که چگونه این سوال را مطرح کرده است. این ستاره عروس آینده خود را برای گذراندن تعطیلات به کابو، مکزیک برد، سپس در اولین شب فرار با پنهان کردن یک حلقه الماس در دسر، او را غافلگیر کرد.

مارجوری هاروی چه می کند؟
او چه کاری انجام نمی دهد؟ این مرد 56 ساله بنیانگذار برند مد و سبک زندگی The Lady Loves Couture و همچنین یکی از بنیانگذاران (همراه با استیو) بنیاد استیو و مارجوری هاروی است که "خدمات اطلاع رسانی به جوانان را ارائه می دهد که به پرورش نسل بعدی رهبران مسئول با ارائه غنی‌سازی آموزشی، مربیگری، مهارت‌های تغییر زندگی، و ابتکارات خدمات جهانی.
مارجوری را به دلیل علاقه اش به سفر، "ملکه کاتیون های کشتار" نیز می نامند. او و استیو از پل بندرگاه سیدنی استرالیا بالا رفته‌اند، با طوطی‌ها در جمهوری دومینیکن دوست شده‌اند، در دریای مدیترانه با قایق تفریحی گشته‌اند، تعطیلات زیادی را در ایتالیا گذرانده‌اند - یکی از مقاصد مورد علاقه‌شان در تمام دوران‌ها - و در سال 2019، یک زیارت عاطفی «خانه» را آغاز کرده‌اند. ” به غنا.

همسر دوم استیو هاروی چه کسی بود؟
طبق گزارشات، استیو قبل از نهایی شدن طلاق از همسر اولش، مارسیا، شروع به دیدن همسر دوم مری شاکلفورد کرد. این دو در سال 1996 با هم ازدواج کردند و در سال 2005 به همه چیز پایان دادند و سال ها بعد از آن جدایی آنها به هم ریخت. به عنوان مثال، در سال 2011، شکلفورد توسط یک قاضی به دلیل اظهارات نادرست در مورد اینکه استیو تهی دستش کرده بود، مورد تذکر قرار گرفت. او همچنین چندین اظهارات علنی علیه سابق خود بیان کرد - از جمله ادعا کرد که او با همسر سوم مارجوری به او خیانت کرده است.
فرزندان استیو هاروی چه کسانی هستند؟
استیو پدری مفتخر است که هفت فرزند دارد، از جمله سه فرزندی که مارجوری با هم داشت، که در نهایت استیو همه آنها را به فرزندی پذیرفت.

او دارای دو دختر دوقلوی برندی هاروی و کارلی هاروی و همچنین پسر برودریک هاروی جونیور با همسر اول مارسیا است. او یک پسر دوم به نام وینتون هاروی با همسر دومش، شکلفورد داشت.
مشهورترین فرزند هاروی احتمالاً دخترخوانده لوری هاروی است که مادرش مارجوری است. این مدل 24 ساله با یک نفر از هالیوود از جمله شان «دیدی کامبز»، خواننده رپ فیوچر و برادر آکون، ابوتیام، قرار ملاقات داشته است.

اما در چند ماه گذشته، Lori's فقط چشم به مایکل بی جردن، بازیگر تنومند داشت. به نظر می رسد این دو سر به پا و عاشق هستند. همین هفته، در واقع، جردن 34 ساله به ET Canada گفت که از این فرصت برای رقابت در مسابقه خانواده مشهور استیو استفاده خواهد کرد.

آیا استیو هاروی نوه دارد؟
بله، یک دسته! ناتنی جیسون دارای سه فرزند است، در حالی که دختر ناتنی مورگان، و دختر بیولوژیکی استیو، کارلی، یک فرزند دارد.

https://parade.com/1201417/rose-maura-lorre/steve-harvey-wife-marjorie-harvey-marriages/





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: